сряда, 13 януари 2010 г.

нямам думи



Нямам думи някои хора в стардол са толкова повърхностни и тъпи че просто думите не стига за да ги опишеш!!!! една моя саученичка се беше регнала в стардол наскоро и нямаше почти ништо освен FrEEE нешта.След 1 от караниците ми с MissEli1999 тя застана на моя страна и ме защити тогава получи 1 писмо което ме разби!!! Познавам лично MissEli1999 (eлви)но не предполагах че е толкова повархностна !!! ТЯ МЕ ОПРОВЕРГА !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ЕТО СНИМКА НА ПИСМОТО:
ОСТАНАХ ПОТРЕСЕНА СЛЕД ПРОЧИТАНЕТО!!! МОЛЯ НИКОГА В НИКАКАФ СЛУЧАИ НЕ ПИШЕТЕ ИЛИ КАЗВАИТЕ ТАКИВА НЕЩА (КОЛКОТО И ДА СТЕ ЯДОСАНИ)
НЕ САДЕТЕ ХОРАТА ПО ПРОФИЛИТЕ ИМ В СТАРДОЛ ИЛИ КАДЕТО И ДА БИЛО ДРУГАДЕ!!!!!!!

ТОВА ЧЕ ТЯ НЯМА НЕЩО ОТ ПО-СКЪПИТЕ МАРКИ НЕ ОЗНАЧАВА ЧЕ Е ЛОШ ЧОВЕК А ТОЧНО ОБРАТНОТО ИЛИЯНА Е ПРЕКРАСЕН ЧОВЕК И ПРИЯТЕЛ

НЕКА MISSELI1999 СЕ ЗАМИСЛИ НАД КАЗАНОТО ОТ НЕЯ И СЕ ЗАСРАМИ ОТ ПОСТАПКАТА СИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 коментара:

mi6enceto1 каза...

razbiram te,naskoro i az polu4ih takova pismo ot moq priqtelka,koqto poznavam v realniq jivot,v koeto tq mi kazva po4ti sa6toto.Ot edin den be6e v stardoll,kogato mi prati tova i obqsni,4e stardoll moje6 da stane6 barzo,a az kato ne iskam i kato ne iskam da si kopuvam LE ili DKNY ili nqkakva limitirana seriq,da i se maham ot o4ite.

/v stardoll-mi6enceto1/

Публикуване на коментар